Vagy más, a kontúrt, mi lenne szükség, hogy emelje fel a vállát a helyet, akkor nem egy pontatlan elhelyezése, kínos azonban a legfontosabb, hogy minden bizonnyal lesz egy-csökken az érzékenység, az útmutató.
Szem, hogy a fejtámla! A fejtámasz, ha nem megfelelően ellenőrzött hozható létre súlyos sérülés esetén az egy hatás, így újból be kell állítani a nyomtatási elhelyezése folyamatosan hozza egy pár centivel a feje, 2-3 cm-es, legalább.
Biztonsági öv, folyamatosan! Meztelen, csak hogy tényleg úgy érzem, ha nem a biztonsági öv. Hasonlóképpen kell kezdeni, hogy úgy érzi, ez az érzés. Amikor használta hallani, hogy sokkal többet. Anélkül, hogy a biztonsági öv veszi az esélye, hogy nagy használni, valamint a költségek abszolút semmi kihasználja … hasonlóképpen kötelező!
A hó, hogy a fék a minimális
Annak a ténynek köszönhetően, hogy ők már nem megfelelő betartása “kérni” a különböző más a gumik az lenne, hogy vigye őket a zár. Próbáld meg, ennek eredményeként, hogy megy lefelé a második fokozat is irányadó sokkal progresszív konténer. Használja a motor fék, azonban szemmel tartani a mászik is hirtelen! Ha a személygépkocsi felvettem a téli gumiabroncsok után, hogy tudod használni a fék egy kicsit többet határozat.
Én találkozik egy hydroplaning, mit tegyek? Ebben a pillanatban a fékpedált lesz a legjobb barátunk, a mi legrosszabb ellenfél. Löketet nem kínál célra (mi lebeg … akkor is, ha nagy sebességgel, tesszük hozzá), azonban olyan gyorsan, mint a hold, ha megállunk az auto szempontból váratlanul, hogy nekünk minden máshogy irányítani. Következésképpen, izgalmas biztonságosan, azonban meghaladja, a vezető kerék van szükségünk, hogy felkészüljünk a “visszavásárlási a markában tartja az utasításokat a kormány a gáz állandó teljes időtartamára az érzés.
Ebben a pillanatban a fékpedált lesz a legjobb barátunk, a mi legnagyobb ellenségünk. Fék nem csak arra szolgál, hogy semmi (sodródunk … akkor is, ha a szélessávú csinálunk) azonban megmutatja, hogy rendkívül káros a nagy lehetőség, hogy elveszíti az irányítást a teherautó. Ennek eredményeként, izgalmas szilárdan, azonban meghaladja, a kormányt meg kell készülnünk a “visszavásárlási a markából, tartása irányában, a gáz állandó az egész időszakban az érzés (emlékszem a helyzet a kezét 9.15?? Az alábbiakban … ne csak emlékezz!).
Az autópályán, sokkal jobb, ha megyek stratégia vagy … tovább arány alkalmas arra, hogy a problémák a webes forgalom? Gyakran vezetés is lassan az autópályán hozható létre összeomlik, ugyanúgy, mint a nem fordulhat elő, nagy sebességgel. Ha a honlapon a forgalom mozog, sokkal jobb, hogy tartsa a lépést a folyamatos (bizonyos határokon belül), inkább, mint tovább jobbra, 60-70 km/h! Annak a ténynek köszönhetően, hogy ezzel costringeremmo MINDEN más vezetők sorpassarci (talán még a teherautó), valamint a kifejezetten a pillanatban az előzés, hogy a sor az egyik fajta a balesetek. Azok számára, utazás, három lane autópályák ne feledje, hogy a megfelelő sáv foglalt, a teherautók, valamint de csak azok, amelyek egy utazás sokkal többet fokozatosan! Ezért, ha nem halad meg egy bizonyos korlátozás, így kezdődik az az ideális, ahelyett, hogy elfoglalják a középső sávban.
2 folyamatosan messze jobb, mint az egy! Mindig kéz a kormányon, mint ahogy ez az eredeti rendelet, hogy mi látható még általában az az első, hogy felejts el minket. A kézzel rögzített a csere hogy tiszta maradjon mindig!
Ha elkapjuk a kocsi vándorol
Abban az esetben, ha a túlkormányzottság nagyszerű, hogy elkerüljék a vizuális, vagy más “lenne patak”, hogy a hátsó tengely tehát fészer több felfogni, kiemelve az optimális megcsúszás. Után, hogy az esetben, ha a túlkormányzottság a hatalom. Mit cipelsz ebben a helyzetben? Ne feledje ugyanakkor, hogy szabályozni bármilyen vészhelyzet van szüksége, hogy távolítsa el az az oka, hogy tulajdonképpen létrehozta. Abban az esetben, ha a túlkormányzottság a hatalom (az egyik előállított a túl nagy sebesség a hátsó kerék meghajtású elektromos teherautó), meg kell majd engedje el a kart, de nem túl hirtelen. Hasonlóképpen, nem féket, különben “minden bizonnyal lépés”, hogy a hátsó tengely, amely minden bizonnyal istállóban még több tapadás, hangsúlyozva az optimális megcsúszás. Ne feledje, hogy megőrizzék egy jól egyensúly a kormányt, majd egy gyors ellenkező zár az irányadó.
Valamint, ha incappo egy alulkormányzottság? Ebben a helyzetben, tekintettel arra, hogy a meghajtó nem tudja tisztázni megfelelően a szélek eredményeként a szegény hold az első kerekeket, ez egy nagyon jó javaslat, hogy indítson késedelem nélkül, de óvatosan, a gáz, hogy egy olyan módszer, ami lehetővé tenné a meghajtó kerekek (beszélünk arról, autó, első kerék meghajtású), hogy megszerezzék vissza fogja meg, majd ezt követően az irányt. Továbbá ebben az esetben semmi fék, míg a fellendülés a megfelelő utasításokat!
Ez szemerkélt? Messze az út szélén, de nem túl sokat! Abban az esetben, izmos esőzések, a csatorna csövek nincs ideje, hogy megszabaduljon az összes a víz létrehozása árvíz, általában csak részleges, a főút mellett. Tekintettel arra, hogy ezek a csatornák általában nem messze található a széle az úttest, ez alatt több, valószínű, hogy a kiváltó hydroplaning!
Az autópályán a legjobb kilátás nyílik a “hosszú”.
A hangsúlyt a nézet, hogy csak a saját, amely megelőz minket a baj, mivel az a tény, hogy a figyelemelterelés a sofőr, hogy előttünk van, lehet, továbbá halálos is lehet számunkra. Sőt, ha az autós volt a fék hirtelen mi reagálunk csak azért, hogy a fény az hagyja abba, de utána már késő lesz. Míg, ha láttuk őt előtt az a kihívás, mivel több szem előtt, mi volna az a képesség, hogy reagál időben, az adott kiskorú, valamint elkerüljük, hogy a maximális, hogy egy majdnem különös baleset. Ez ajánlásokat is vonatkozik a támogatási hányszor, de természetesen arányos a webes forgalom problémák.
Nem működik a fék … aiutoo! Ez a helyzet meglehetősen ritka, az autók manapság, de soha nem tudja meg soha! Ha a csepp növényi teljesítmény annak köszönhető, hogy a túlmelegedés (szenzáció a továbbiakban fading) jobb, hogy segítsen nekünk a fogaskerekek, illetve a “szivattyú” a pedál a kísérlet, hogy megszüntessék a fajta buborék alakult. Ha a fékek nem működnek egyáltalán kísérlet kell mászni a berendezések, megáll a motor, fék, a legrosszabb esetben ugrás egyik oldalról próbál leszokni a kocsit küldött egy körre, segítségével a vészhelyzet fék (hand brake). Egy utolsó tanács, a jelenlegi fék áramkör, mert a szervó nem fog együttműködni a motort, hogy győződjön meg arról, hogy továbbra is szem előtt, hogy szálljon le a süllyedés le a motort!!